středa 8. ledna 2014

Review - Percy Jackson: Prokletí Titánů





 

Autor: Rick Riordan
Žánr: Dobrodružná fantasy, Mytologie
Rok vydání: 2010/2011
Počet stran: 336
Díl: 3.
Nakladatelství: Fragment

Anotace:
Že mám moc po svém otci, bohu moří Poseidonovi, už víš... Že patřím do Tábora polokrevných, už taky víš... Ale na spoustu otázek neznám odpovědi ani já. Kam se poděla bohyně Artemis?
Jaké nebezpečné a záhadné příšeře byla na stopě? Mám na sebe vzít děsivé Titánovo prokletí, kterým by se naplnilo proroctví Orákula? Jsem Percy Jackson a vydávám se se svými přáteli z Tábora polokrevných na další výpravu do mytologického světa.
Vezmeme tě s sebou, chceš?



Za poskytnutí recenzního výtisku bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment!!!

Další díl známého Percyho Jacksona. Člověk by si myslel, že Riordan už to líp napsat nedokáže. Ale jak vidím, zázraky se opravdu dějí! Hned na začátku jsem do děje doslova spadla. Žádné polevování! Percy je na další výpravě a tentokrát musí do tábora polokrevných přivést sourozence di Angelovi. V tomto díle se více seznámíme s Thalií, která v minulých dílech byla pouze strom. Ta holka mi ze začátku moc neseděla, byla namyšlená, vždy "měla" pravdu, všechno znala, všechno viděla... Ale jedno se musí opravdu uznat. Pro záchranu přátel by udělala cokoliv. Kdo by se nechal proměnit ve strom?? Myslím, že jen opravdový přítel, kterému na těch přátelích velice záleží.
 
Naneštěstí se záchranná mise zvrtne, na skupinku našich polokrevných si totiž počíhá mantichora. Situaci naštěstí zachrání Artemida, bohužel ne úplně... Annabeth jaksi zmizí a nikdo neví, kam. Kromě toho, že se občas objeví v Percyho snech, ji moc neuvidíme. Tuhle holku jsem si oblíbila hned v prvním díle a tady jsem ji dost postrádala.

Díl je však skvělý! Nikdy jsem si nemyslela, že mě tyhle knížky budou bavit, ale opak je pravdou! Bitvy jsou skvěle popisované! Bohužel i zde jsou výjimky. Ano, jsou... Jedna bitva je spíše usměvavá, vyřešení situace je velice zajímavé. No, jen si knížku přečtěte a schválně, jestli budete vědět, o které situaci mluvím. Zmrzlina... Myslím, že k této bitvě je tohle slovo to pravé, abyste zjistili, o čem jsem mluvila.

Děj je hodně poutavý a opravdu důvěryhodný. Tato série je jedna z mých nejoblíbenější a já si myslím, že si zaslouží, aby si ji každý přečetl. Člověk si opravdu uvědomí, že série dává smysl celkově, než v jednotlivých dílech. Nemůžu, než jen doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat