Review - S hlavou v oblacích

Autorka: Kateřina Petrusová
Žánr: Román
Rok vydání: 2013
Počet stran: 120
Nakladatelství: Fragment

Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?

Tímto bych ráda poděkovala nakladatelství Fragment za poskytnutí knihy k recenzi!!!

Mladá kreativní ředitelka Markéta se rozhodla vyčistit si hlavu od práce a povinností a zajet za přáteli na chatu užít si chvíle klidu a zábavy. Nečekala však, že plány ji zhatí neposedný kůň na cestě a do života ji tak přivede neznámého sexy vidláka, který jí ukáže nový pohled na svět.

Zodpovědná a pracovitá Markéta jela s klidnou hlavou užít si zasloužený víkend. Do cesty se jí však připletl záhadný kůň a její milované auto skončilo v příkopu. Nejbližší vesnice byla dost daleko a tak se rozhodla jet na onom podivuhodném koni. Když však chtěla sesednout, kůň nehodlal zastavit a šel si pěkně svou cestou. Zavedl ji až k farmě, kde poznala jeho majitele.

Každý máme nějaký zlozvyk a Markéta ráda dává lidem přezdívky. Sexy sedlák se tak nevědomky stal Mervinem. Jak šlo očekávat, její auto nebylo pojízdné a přátele ji vyzvednout nemohli. Naštěstí Markétě Marvin nabídnul postel a střechu nad hlavou dokud se její auto neopraví. Mladá ředitelka se ani nenadála a s Marvinem se hned sblížila. S víkendem však končí i románek a Markéta ani neví, že si s sebou veze i něco jiného než jsou jen vzpomínky na záhadného majitele farmy.

Autorka jen potvrdila svůj talent a dokázala, že i takto krátká kniha dokáže čtenáře pohltit. Děj je plynulý a je až podivuhodné, jak se dokáže takto obsáhlý příběh vlézt na sto devatenáct stran. Vtipná a mnohdy sprostá Markéta člověka donutí při čtení zasmát se a zároveň udiveně vrtět hlavou. Marvin se Zmrzlinou, jak jí říkal, jsou povedený pár, který se hádá, směje a zároveň si rozumí. I když je konec trochu urychlený a autorka mohla postavy víc potrápit, kniha je velmi dobře napsaná a čtivá. Kateřina Petrusová nám přinesla jednohubku, třešničku na dortu, která opravdu stojí za to!

4/5