Review - Město padlých andělů

Autorka: Cassandra Clare
Žánr: Fantasy
Rok vydání: 2014
Počet stran: 384
Díl: 4.
Nakladatelství: Knižní Klub

Válka skončila, Clary chodí s Jacem a snaží se stát dobrou lovkyní stínů. Nic ale není bez kazu. Simon má stále větší potíže, nemluvě o tom, že chodí se dvěma krásnými a nebezpečnými dívkami, které jedna o druhé nevědí. A na Clary s Jacem číhá jejich nejhorší noční můra...

Mnohokrát děkuji společnosti Euromedia za poskytnutí knihy k recenzi!!!

Ponořme se opět do světa nadpřirozena, kde víly, vlkodlaci, upíři, démoni a taky lovci stínů ukrývají svou identitu před zbytkem světa. Vypadalo to, že Clary s Jacem svůj problém už vyřešili a jejich vztah už nepotkají žádné nepříjemnosti. Jak se však ukázalo, Cassandra Clare svým známým hrdinům nedá ani chvíli oddechnout. V Městě padlých andělů se nám taky více otevírá samotný Simon a jeho podivuhodný upíří život.

Chodit se dvěma dívkami najednou není žádná hračka. Sám Simon si neví rady, jak takovouto situaci vyřešit. Plánovat schůzky tak, aby se ony osudové dámy navzájem nesetkaly, se mu zatím dařilo perfektně. Pravda se však vždy dostane na světlo a u Simona to není jinak.

Život Clary taky není žádné pozlátko. Učit se pořádně boji, aby z ní byla plnohodnotná Lovkyně stínů a ne jen dcera Valentýna, která vymýšlí nové runy, není nic lehkého. K tomu všemu se zdá, že Jace něco tají a jí samotné se obloukem vyhýbá. Naše hrdiny čeká další zapeklitá cesta, která stále ještě nemá konce. A nalezenými těly lovců stínů to teprve začíná.

Cassadnra Clare v již čtvrtém díle Nástrojů smrti otevírá nové pohledy. Objevíme zde nejen Jace, Clary nebo Simona, ale například i mladou vlkodlačici Mayu. Přesto se však zdá, že autorka si už s dějem neví rady. Kdo ví, možná je to čtenářem, přesto se děj zdál dosti předvídatelný. Když už hlavní pár vyřešil jeden problém, který bránil jejich vztahu, tak musela autorka samozřejmě vytáhnout něco nového.

Abychom však nepoukazovali pouze na to špatné, tak kniha má i své klady. Napětí ji doprovází po celý děj a odtrhnout oči od stránky je skoro nemožné. Ať už je kniha předvídatelná či ne, něčím záhadným dokáže připoutat člověka na místě. Ať už jsou to správně zvolené věty či využití správného momentu pro zvrat, autorka stále dokáže zaujmout. Konec vás jako vždy nechá nedočkavé po dalším díle, který nese název Město ztracených duší.

3/5